Új irattároló állvány az éttermi irodában

Új irattároló állvány kell az irodába

Bár sokan azt hiszik, egy étterem többnyire csak a konyhából, és asztalokból áll, azért bőven akadnak itt is háttér munkálatok. Rengeteg papírmunkával jár egy étterem üzemeltetése, sok a számla, a szállítólevél, és néha megesik, hogy fel kell vennünk egy jegyzőkönyvet. Az évek során gyűlnek a papírok, és valahova muszáj ezeket tenni. Az nem jó, ha csak bedobálom egy fiókba, mert abban nincsen rendszer. Éppen ezért arra gondoltam, hogy szükséges egy irattároló állvány mihamarabbi beszerzése.

Amennyire fontosnak tartottam, annyira nem akartam vele foglalkozni, ezért galád módon a titkárnőm nyakába varrtam ezt a remek feladatot. Nem ellenkezett, de azért látszott rajta, hogy neki ugyanannyi kedve van bármi ilyesmihez, mint nekem. Ettől függetlenül nem okozott csalódást, sőt, hamarosan jelentőségteljes tekintettel állt felettem, és várta, hogy észrevegyem.

A lehetőségek

Szerettük eljátszani a gonosz főnök, flegma titkárnő játékot, ezzel kevésbé voltak unalmasak az adminisztratív teendők. Amint jeleztem, hogy beszélhet, enyhült a szigorúsága, és elmondta, milyen lehetőségek vannak. Felvázolta, hogy átnézett pár weboldalt, de csak egy volt igazán szimpatikus, így tetszik nekem, vagy sem, de azzal kell együttműködnöm, vagy kereshetek másikat. Tudta már, hogy ilyen határozottan kell fellépni, mert ha hagy nekem egy kis határozatlanságot, képes vagyok hetekig húzni még a legapróbb dolgokat. Így inkább meghallgattam.

Elmondta, hogy neki nagyon tetszett a RackingLog oldala, ahol elég sok lehetőség van polcok tekintetében. Mivel nekünk elsősorban az iratok tárolása a fontos, ezért jól indultam el annyiban, hogy azt mondtam, irattároló polc kell az irodába.

Most már biztos az együttműködés

Ő ez alapján kezdett keresgélni, és volt pár fontos szempontja, mint például a terhelhetőség, és az, hogy könnyen kezelhető legyen ez a polcrendszer. Úgy tűnt, hogy ezeknek eleget is tesz a termék, így felvette a RackingLog csapatával a kapcsolatot, és időpontot is egyeztettek egy helyszíni felmérésre. Tehát ott tartunk, hogy talált megoldást, de már intézkedett is, szóval nekem nem is volt már beleszólásom. Szeretem, amikor valaki ennyire határozott.

A megbeszélt időpontban valóban sor került a helyszíni felmérésre, és ennek eredményét összevetve az igényeinkkel a cég munkatársai kiszámolták, milyen költségekkel kell számolni. Amikor megkaptuk az árajánlatot, nem is ellenkeztem, mert úgy láttam, hogy ezen az áron nagyon is megéri egy új irattároló állvány. Az árajánlat elfogadása után már csak a szerkezet leszállítása, illetve a beszerelés volt hátra, de ezek is egy közösen meghatározott időpontban történtek.

Szerencsére sikerült úgy intézkedni, hogy ne zavarja meg az étterem működését a dolog, ugyanis egy olyan napban egyeztünk meg, amit nyugodtan ki tudtunk írni szünnapnak. Nem is vett sok időt igénybe, így másnap már újra zavartalanul működhetett az étterem. Persze a vendégek mit sem tudhattak arról, hogy az irodába bekerült egy új irattároló állvány, de nem is kell róla  tudniuk. Az már biztos, hogy máskor is a RackingLog munkatársait fogom megbízni, ha bármilyen polcra szükség lesz. Pontosabban a titkárnőm, mert én ezekhez lusta vagyok.